Horgásztábor élményeink…

2016 augusztusában a Horgászegyesületek Csongrád Megyei Szövetsége jóvoltából egy 5 napos horgásztáborban vehettek részt a Kiss Ferenc Horgászcsapat tagjai. A tábornak az Atkai Tisza holtág adott helyett.

Első napon a gyülekezés az „atkai” halőrházánál volt, ahova mindenki egyéni kijutással érkezett meg. A halőrtől engedélyt kaptunk sátrunk felállítására a halőrház mellett. A horgászathoz 4 mólót vehettünk birtokunkba. A sátorállítás és a kipakolás után kora délután már bele is kezdtünk a horgászatba, ami egészen a vacsoráig tartott, ami bográcsban készült paprikás krumplit volt kolbásszal.

A második napon az iskola munkagépeivel végeztünk tisztító munkát és szemétszedést a bekötő út és a part menti területeken, a töltéstől a táborhely bejáratáig. A munkát ebéd előtt fejeztük be, így mindenkinek volt lehetősége besegíteni az ebéd előkészületeibe. Ebédre brassóit készítettünk bográcsban, majd délután sziesztáztunk, horgásztunk és csónakáztunk.

A harmadik napon rossz időre keltünk, így nem folytattuk a munkát, hanem belekezdtünk egy 24 órás horgászversenybe. A verseny az egyes mólókon letelepedett csapatok közötti folyt. A nyertes móló tagjai jutalomban részesültek. Estére kitisztult az idő és egy vaddisznó pörkölttel zártuk a napot.

Negyedik napon befejeztük a megmaradt munkákat a mólóknál. A horgászversenyen kifogott szép pontyokból, kárászokból és keszegekből készítettük az aznapi ebédünket, mely egy szegedi vegyes halászlé volt. Ezen a napon érkeztek a táborunkba vendégek is, név szerint Filó Bernát tanár úr és neje Mónika, Tihanyi Klára tanárnő, valamint Fazekas Emese tanárnő és családja. Étkezés után összehajtottuk a sátrat és mindenki a vendégházakban töltötte az utolsó éjszakát.

Utolsó napon mindenki összepakolta a holmiját és segített előkészíteni a táborhelyet az utánunk érkező vendégeknek. A hazamenetel a reggeli kiadós rántotta után a délelőtt folyamán kezdődött, akik délután mentek haza azok még elütötték az időt egy kis pecázással.

A horgásztábor minden részvevője nevében ezúton szeretnénk köszönetet mondani Halápi Nándor igazgató úrnak, hogy támogatta illetve támogatja a tábort és a horgászszakkört, a Horgászegyesületek Csongrád Megyei Szövetségének a táborhelyért, valamint Dékány Szabolcsnak, hogy megszervezte és lebonyolította a jó hangulatú és kellemes környezetben eltöltött nyári horgásztábort.

Szeged, 2017. április 05.